Vyhledávání


Kontakt

Domino - zvuková a světelná technika
Boční 482
26101 Příbram 7
telefon: 777 006 116 -----------723 763 159

E-mail: ............................rock-action@seznam.cz

Příbramská Rocková Liga part II - 19.2.2011

25.02.2011 10:21

https://usr.bandzone.cz/fan//ab/absconditor/gallery/profile.default/705507_p.jpg

Vážený čtenáři,

musím říct, že včerejší pokračování Příbramské rockové ligy mi doslova vyrazilo dech a to ve všech ohledech. V prvé řadě je třeba uznat nápad něco takového udělat a  vše uskutečnit a s obdivuhodnou precizností.

Pravdou je, že soutěž jako taková mě nezajímá, ale nacpat k sobě kapely všech možných stylů na jedno podium je v těchto zeměpisných končinách jevem naprosto jedinečným. Ze svých zkušeností to mohu pouze potvrdit. Hlášky typu "to se k sobě nehodí", nebo "s metalem hrát nebudem" (viď Davide :D), apod., jsem slýchával celkem často.

Výsledek? Naprosto famozní! Skvěle zmáknutá organizace (anebo samoorganizace - co mi nezařídí organizátor, zařídím si sám :-) - a bylo vyhověno). Tři kapely byly akorát. Přestavba nástrojovky pravda chvilku zabrala, ale když to má stát za to, tak si rád počkám. Naprosto výborný zvuk (moje uši nechaj děkovat Rudo) a velmi kvalitní osvětlení, který jsem fakt nečekal (Milane seš borec).

  Pořadí kapel bylo zvoleno také velmi uvážlivě. První nastoupili Origami, kteří také přivábili nejvíce fanoušků. Hudební hodnocení nechám na hudebních kriticích.... Mě se to líbilo. Bylo tam všechno co být mělo a navíc naprosto perfektně zahrané. 

Docela mě zaujal přístup fanoušků. Když začli hrát Origami, tak většina fans SKAliSKA zdatně využívala služeb ve vedlejším výčepu, kde nebylo poznat zda se v sále něco děje, nebo je tam mrtvo.... během pauzy mezi Origami a SKAliSKA se fanoušci velice poklidně vystřídali, což byla další věc, která mě zaujal - žádná strkanice a vše probíhalo velice v poklidu (nepřítomnost agresivních alkoholiků a buranů, kterých je v Příbrami spousta taky potěší).

SKAliSKA byli opravdu hustý, páč svou produkcí vyhnali téměř všechny mé kolegy z Katarze a jejich společnice...hehehe. Čekal jsem, že mám odolnější kamarády :D. Skáčko moc nemusim, ale kdybych nebyl pořád pod vlivem zánětu ledvin, tak bych si dal brko a šel bych si s Katkou skočit :-).

Mno a nakonec Katarze.... s Katarzí jsme vystoupili pouze jako host večera a taková černá tečka na závěr. Nečekal jsem, že na nás vydrží koukat ještě pořád celkem slušný množství lidí.... Bavilo mě to a kluky taky, ač k této akci ze začátku přistupovali  kriticky. Díky světlům a pořádnýmu zvuku se nám podařilo vyjádřit o co nám vlastně jde....

 

Ještě jednou musím poděkovat   všem počínaje organizací, zvukem, osvětlením a hlavně všem co přišli. Děkuji za sebe i za Katarzi. Super kapely, super lidi, pohodová atmosféra.... co víc si přát :-)

 

Karel Trpišovský

20. 2. 2011 v 19:06